Snart drar det igång

Vi ska försöka sätta igång bloggen igen. Jag har inte alls varit duktig på att uppdatera lika bra som min kära Madeleine men nu ändras de för nu ska vi båda skriva mer och mer. Allsvenskan drar igång denhär veckan. För AIKs del börjar den på söndag alltså den 5 juli. Då möter vi Örebro borta. Jag ska nog ner och kolla men vet inte om Madde ska, annars följer hon den på tvn eller på något annat sätt lovar jag er. Så vad har hänt? John Guidetti tränar med AIK även denna vecka. Vet inte hur de blir sen men han är själv en riktig AIKare men vet inte hur de blir om han lämnar Sverige och är i Manchester City eller i AIK. Vi får väl se.

Hur är det med spelarna?

- Tomi Maanoja går enligt rehabiliteringsplanen och jobbar med styrketräning.

- Miran Burgic vilar efter sin senaste operation och kommer inom kort att påbörja sin rehabträning.

- Kevin Walker slussas stegvis mot fotbollsträning och jobbar för tillfället mycket styrka och uthållighet.

- Mikael Thorstensson befinner sig mest på Bosön där han arbetar med skaderehabilitering. Några veckor återstår innan han slussas in i fotbollsträning på riktigt.

- Markus Jonsson har en lätt känning i ena vaden och jobbar därför med rehan några dagar denna vecka.

Fortsätt ha en underbar sommar så hörs vi snart igen! Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0