Derbytriumf

Klart som fan vi är derbykungar! Vi har slagit alla Stockholmslag under försäsongen och jag kan inte känna mig mer stolt helt ärligt. Derbytriumf.

Lite om derbyt: Gällande tifot så var det rätt så bra. Såg lite kaosigt ut för ett tag, men det blev snyggt när jag kollade på bilder efteråt. En rolig grej tycker jag, det var att Martin Mutumba stod i klacken vid trumman. Helt underbart ju? Bra drag var det på läktaren, men denna gång hade jag och mina vänner otur och hamnade bland dom tysta gubbarna. Det kändes iallafall bra, för vi höll igång tamejfan hela matchen och gick från matchen med ingen röst kvar. Det är så det ska vara! AIK hade helt klart övertaget på matchen. De spelade betydligt bättre än Bajen, men vilka gör inte det? Stort jävla credd till laget. Granat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0